Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Ярова М. 
Формування виконавського стилю в контексті фортепіанної підготовки вчителя музики / М. Ярова, В. Вовк // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_41
Розглянуто специфіку музично-стильового феномена, розкрито сутність поняття "стильність виконання" або 'вірність стилю". Теоретично обгрунтовано специфіку формування музично-стильових уявлень студентів музично-педагогічних факультетів. Наголошено, що перш за все, викладач має відчувати й розуміти стиль композитора для достовірного тлумачення музики, знайти для нього вербальний еквівалент, аби допомогти студентові відтворити стиль виконуваного твору. У зв’язку з цим усе більшої актуальності набуває формування в майбутніх учителів музики досвіду інтерпретації музичних творів на основі стильового підходу, який найбільш продуктивно здійснюється за умов інструментальної (зокрема фортепіанної) підготовки студентів. Рассмотрена специфика музыкально-стилевого феномена, раскрыта сущность понятия "стильность исполнения" или "верность стилю". Теоретически обоснована специфика формирования музыкально-стилевых представлений студентов музыкально-педагогических факультетов. Подчеркнуто, что прежде всего, преподователь должен чувствовать и понимать стиль композитора для достоверного толкования музыки, найти для него вербальный эквивалент, чтобы помочь студенту воспроизвести стиль исполняемого произведения. В связи с этим все большую актуальность приобретает формирование у будущих учитилей музыки опыта интерпретации музыкальных произведений на основе стилевого подхода, который наиболее продуктивно осуществляется в условиях инструментальной (в частности фортепианной) подготовки студентов.Specific character of music-style phenomenon has been studied in the article, the essence of the notion “performing style” or “loyalty to the style” has been revealed. Specificity of forming msic-style conceptions of students of music-pedagogical faculties has been teoretically grounded. That is why, first of all, the teacher should feel and understand the style of the composer for the reliable interpretation of music, he or she shold fsnd for it verbal equivalent, in order to help the student to reproduce the style of the performsng composition.
  Повний текст PDF - 228.417 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ярова М.
  • Вовк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ярова М. Формування виконавського стилю в контексті фортепіанної підготовки вчителя музики / М. Ярова, В. Вовк // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_41.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ярова Марина Вікторівна (педагогічні науки)
  • Вовк Віктор Михайлович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського