Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Шквир О. 
Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в педагогічній спадщині К.Ушинського / О. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_39
Зосереджено увагу на проблемі якісного оновлення системи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів за умов ступеневої освіти, аргументовано необхідність вивчення праць К. Ушинського у контексті розв’язання означеної проблеми. Висвітлено науковий доробок К. Ушинського щодо системи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, досліджено його педагогічні погляди на суспільне значення праці шкільного педагога, мету, зміст і шляхи підготовки майбутніх учителів, особливості типів навчальних закладів, які мають здійснювати підготовку майбутніх учителів початкових класів. Виявлено причетність педагога до розробки питань ступеневої освіти майбутніх учителів молодших школярів: перший ступінь – підготовча вчительська школа, другий – вчительська семінарія. Розкрито загальнонауковий, спеціальний і педагогічний аспекти такої підготовки. Зроблено висновок про те, що К. Ушинський уперше розробив і обгрунтував необхідність антропологічного підходу до підготовки майбутнього учителя, зокрема початкових класів. Сосредоточено внимание на проблеме качественного обновления системы профессиональной подготовки будущих учителей начальных классов в условиях ступенчатого образования, аргументирована необходимость изучения трудов К. Ушинского в контексте решения обозначенной проблемы. Освещены научные наработки К. Ушинского относительно системы профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы, исследованы его педагогические взгляды на общественное значение труда школьного педагога, цель, содержание и пути подготовки будущих учителей, особенности типов начальних учреждений, которые должны готовить будущих учителей начальных классов. Выявлена причастность педагога к разработке вопросов ступенчатого образования будущих учителей младших школьников: первая ступень – подготовительная учительская школа, вторая – учительская семинария. Раскрыты общенаучный, специальный и педагогический аспекты такой подготовки. Сделан вывод о том, что К. Ушинский впервые разработал и доказал необходимость антропологического подхода к подготовке будущего учителя, в частности начальных классов. The attention in the article is accentuated to the problem of qualitative renovation of the system of professional preparation of the future primary school teachers under the conditions of graded education, the necessity of study of K.Ushynskyi’s works in the context of solving of the mentioned problem has been reasoned.
  Повний текст PDF - 267.242 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шквир О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шквир О. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в педагогічній спадщині К.Ушинського / О. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шквир Оксана Леонідівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського