Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Александрова Н. 
Психолого-педагогічна підготовка майбутніх викладачів економіки до управління навчанням у непедагогічному університеті / Н. Александрова // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_3
Проаналізовано досвід психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів економіки у непедагогічних ВНЗ України. На основі аналізу навчальних дисциплін встановлено, що психолого-педагогічна підготовка спрямована на засади культурологічної підготовки студентів та формування професійно-педагогічної культури, високого рівня мовної компетенції у професійній і науковій сферах комунікації. Зосереджено увагу на управлінській підготовці майбутніх викладачів економіки у ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана". Зроблено висновок про те, що опанування студентами теоретичними управлінськими знаннями та практичними вміннями забезпечує формування їхньої управлінської компетентності, яка сприяє ефективній організації навчально-пізнавального процесу для досягнення відповідних освітніх цілей. З’ясовано, що для удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів їм бракує знань з управлінської культури. Запропоновано авторський спецкурс "Управлінська культура викладача".Проанализирован опыт психолого-педагогической подготовки будущих преподавателей экономики в экономическом университете. Определены основные направления и задачи этой подготовки. На основе анализа учебных программ психолого-педагогической подготовки выявлено, что эта подготовка направлена на культурологические основы и формирование профессионально-педагогической культуры, высокого уровня языковой компетенции в профессиональной и научной сферах. Особое внимание уделено анализу профессиональной подготовки будущих преподавателей экономики в Киевском национальном экономическом университете имени Вадима Гетьмана. Сделан вывод о том, что освоение студентами теоретических управленческих знаний и практических умений способствует формированию управленческой компетентности, что эффективно влияет на учебный процесс. Для улучшения процесса подготовки будущих преподавателей предлагается спецкурс "Управленческая культура преподавателя". The author of the article analyzes the content, main goals and approaches of pedagogical and psychological preparation of future faculty at the economic university. The preparation for classroom management of future faculty is introduced. The expertise of Kyiv National Economic University is mainly focused on: its managerial, organizational and creative approaches are viewed as crucial ones. It is proved that after covering the main issues of this preparation the future faculty will be able to organize and conduct the learning process in the most efficient and fruitful way.
  Повний текст PDF - 265.51 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Александрова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Александрова Н. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх викладачів економіки до управління навчанням у непедагогічному університеті / Н. Александрова // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Александрова Наталія Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського