Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Коробова Л. О. 
Історіографія дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності дитячого будинку у системі освіти України (20-ті – середина 30-х рр. ХХ ст.) / Л. О. Коробова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 356-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_74
Розглянуто особливості історіографії дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності дитячого будинку у системі освіти України у 1920-х – середині 1930-х рр. Зокрема, запропоновано періодизацію історіографічного аналізу досліджуваної проблеми, враховуючи періодизацію становлення й розвитку вітчизняної історії педагогіки, що включає наступні періоди: перший період історіографії соціалізаційних функцій дитячого будинку в системі освіти України (1920-ті – 1930-ті рр.); другий період (1940 - 1990-ті рр.); третій період дослідження історіографії почався з 1990 р. і триває до сьогодні. Зроблено грунтовний аналіз кожного з зазначених періодів з відповідними висновками.Рассмотрены особенности историографии исследования организационно-педагогических основ деятельности детского дома в системе образования Украины в 1920-х - середине 1930-х гг. В частности, предложена периодизация историографического анализа исследуемой проблемы, учитывая периодизацию становления и развития отечественной истории педагогики, которая включает следующие периоды: первый период историографии социализационных функций детского дома в системе образования Украины (1920 - 1930-е гг. ); второй период (1940 - 1990-е гг.), третий период исследования историографии начался с 1990 г. и продолжается до сих пор. Сделан основательный анализ каждого из указанных периодов с соответствующими выводами. The historiography research peculiarities of organizational and pedagogical foundations of the childrenʼs home activity in Ukrainian educational system in 1920-s – mid 1930-s are studied. In particular the author proposes the periodization of historiographical analysis taking into consideration the formation and development of native history of pedagogics periodization. It includes the following perods: 1) the first period of historiography of socializing functions of children’s home in the Ukrainian educational system (1920-1930-s) 2) the second period (1940-1990-s), the third period of the research of historiography begins since 1990 and continues since that time. The author, in particular, profoundly analyzed all mentioned periods and made proper conclusions.
  Повний текст PDF - 320.045 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коробова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коробова Л. О. Історіографія дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності дитячого будинку у системі освіти України (20-ті – середина 30-х рр. ХХ ст.) / Л. О. Коробова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 356-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_74.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського