Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Ковач А. Й. 
Документальні джерела зі шкільної історичної освіти у Підкарпатській Русі / А. Й. Ковач // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 333-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_70
Розглянуто документальні джерела шкільної історичної освіти у Підкарпатській Русі (1919 – 1938 рр.). Проаналізовано законодавчі акти, документи діловодства, статистику, довідкову літературу, матеріали методичного забезпечення, педагогічну пресу, публіцистику та документи особистого походження, які висвітлюють становище історичної освіти у школах. Огляд джерельної бази проведено у світлі французьких та російських наукових традицій, що розрізняють дві категорії документів: «джерела» і «література». На підставі цього із документальних джерел виділено лише ті оригінальні матеріали, які відносяться до періоду 1920 – 1930-х рр., або створені його сучасниками.Рассмотрены документальные источники школьного исторического образования в Подкарпатской Руси (1919 – 1938 гг.). Проанализированы законодательные акты, документы делопроизводства, статистики, справочная литература, материалы методического обеспечения, педагогическая пресса, публицистика и документы личного происхождения, освещающие положение исторического образования в школах. Обзор источниковой базы проведено в свете французских и российских научных традиций, которые различают две категории документов: «источники» и «литература». Исходя из этого, из документальных источников выделены только те оригинальные материалы, которые относятся к периоду 1920 - 1930-х гг. или созданные его современниками.The article is dedicated to documentary sources of school historical education issued in the period from 1919 till 1938 on the territory of Subcarpathian Rus. Author analyses legal acts, documents of clerical work, statistics, reference materials, procedural guideline materials, pedagogical printed press, journalism and personal documents, which show condition of historical education at schools. Review the source base is made in the light of French and Russian scientific traditions that distinguish the two categories of documents: «source» and «literature». Therefore, from documentary sources we isolated only original materials related to the period of the 1920s and 1930s., or created by contemporaries of that period.
  Повний текст PDF - 270.959 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковач А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковач А. Й. Документальні джерела зі шкільної історичної освіти у Підкарпатській Русі / А. Й. Ковач // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 333-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_70.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського