Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Кащук А. О. 
Досвід управління практичною підготовкою майбутніх учителів початкових класів у США / А. О. Кащук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 320-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_67
Розглянуто питання управління практичною підготовкою майбутніх учителів початкових класів у США. Обгрунтовано необхідність у адаптації кращого світового досвіду в системі вітчизняної вищої освіти. Визначено мету та зміст педагогічної практики студентів у ВНЗ США, суб’єктів управління практичною підготовкою, умови допуску до проходження практики. Вказано основні принципи реалізації практичної підготовки студентів. Наведено характеристику американського студента як активного суб’єкта навчально-виховного процесу ВНЗ. Узагальнено та описано функціональні обов’язки усіх учасників в системі управління практичною підготовкою у педагогічних ВНЗ США. Рассмотрен вопрос управления практической подготовкой будущих учителей начальных классов в США. Обоснована необходимость адаптации лучшего мирового опыта в системе отечественного высшего образования. Определены цель и содержание педагогической практики студентов, субъекты управления практической подготовкой, условия допуска к прохождению практики. Указаны основные принципы реализации практической подготовки студентов. Приведена характеристика американского студента как активного субъекта учебно-воспитательного процесса. Обобщены и описаны функциональные обязанности всех участников в системе управления практической подготовкой в педагогических ВУЗ США. The question of the student teaching management of future teachers in primary school in the United States of America is studied in the article. The necessity to adapt the best global experience in Ukrainian system of higher education is grounded in an article. The author designates the purpose and the content of students’ pedagogical practice, subjects of management and the conditions of admission to probation. The main principles of student teaching are shown. The author gives a description of the characterization of an American student as an active subject of the educational process. The functional responsibilities of all participants in the control system of student teaching in higher educational institutions in the USA are summarized and described in an article.
  Повний текст PDF - 312.373 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кащук А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кащук А. О. Досвід управління практичною підготовкою майбутніх учителів початкових класів у США / А. О. Кащук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 320-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_67.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кащук Анна Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського