Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Жорова І. Я. 
Джерельна база проблеми впровадження передового педагогічного досвіду (ІІ половина ХХ століття) / І. Я. Жорова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_51
Розглянуто джерельну базу проблеми вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду другої половини ХХ ст. Зокрема, на основі нормативно-правових документів (наказів, положень), стенограм, інструктивно-методичних матеріалів, звітів висвітлено основні тенденції та стан організаціїї роботи з цього питання на районному, обласному та всеукраїнському рівнях. Описано організаційні форми вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду як під час курсової підготовки в інститутах удосконалення вчителів, так і в міжкурсовий період (школи передового педагогічного досвіду, дні вчителя, картотека передового педагогічного досвіду та ін).Рассмотрены первоисточники по проблеме изучения, обобщения и внедрения передового педагогического опыта второй половины ХХ в. В частности, на основе нормативно-правовых документов (приказов, положений), стенограмм, инструктивно-методических материалов, отчетов отражены основные тенденции и состояние организациии работы по этому вопросу на районном, областном и всеукраинском уровнях. Описаны организационные формы изучения, обобщения и внедрения передового педагогического опыта как во время курсовой подготовки в институтах усовершенствования учителей, так и в межкурсовой период (школы передового педагогического опыта, дни учителя, картотека передового педагогического опыта и др.). The article examines the problem of studying, generalization and implementation of the advanced teaching experience of the 2nd half of the 20th century. Particularly on the basis of normative and legislative documents (orders, regulations), transcripts, instructional and methodical materials, reports the main tendencies and state of organizational work concerning that issue at the district, regional and all-Ukrainian levelsare reflected. The author describes the organizational forms of studying, generalization and implementation of the advanced teaching experience as well as during the training preparation at the Teachers’Training Institutes, and inter-course period (schools of advanced teaching experience, teacherʼs days, catalogue of advanced teaching experience, etc.).
  Повний текст PDF - 276.875 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жорова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жорова І. Я. Джерельна база проблеми впровадження передового педагогічного досвіду (ІІ половина ХХ століття) / І. Я. Жорова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_51.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жорова Ірина Ярославівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського