Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Діденко О. М. 
Характеристика джерельної бази дослідження розвитку технологій набуття інформації в педагогічних дослідженнях в Україні в другій половині ХХ ст. – на початку ХХІ століття та методика її формування / О. М. Діденко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 202-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_44
Подано характеристику джерельної бази історико-педагогічного дослідження розвитку технологій набуття первинної інформації, описаних українськими науковцями в дисертаціях з теорії навчання (дидактики), теорії виховання та теорії управління загальноосвітніми закладами, які були захищені протягом 1950 – 2000 рр. Розроблено методику формування бази автентичних джерел (дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата або доктора педагогічних наук) – за допомогою комбінації методу основного масиву та вибіркового методу, стратифікованої та експертної вибірки визначено їх достатню кількість, яка б забезпечила повноту й надійність отриманих в результаті дослідження результатів. Представлена характеристика источниковой базы историко-педагогического исследования развития технологий сбора первичной информации, описанных украинскими учеными в диссертациях по теории обучения (дидактике), теории воспитания и теории управления общеобразовательными учреждениями, которые были защищены на протяжении 1950–2000 гг. Разработана методика исследования первоисточников (диссертаций на соискание ученой степени кандидата или доктора педагогических наук) – при помощи комбинации метода основного массива и выборочного метода определено достаточное их количество, которое обеспечило бы полноту и надежность полученных в результате исследования результатов. The article discovered the characteristic of the source’s base of the historical and pedagogical researches of the development of the primary information technologies receiving, described by Ukrainian scientists in their dissertations on study theories (didactics), theory of education and theory of management of the educational institutions, which were defended during 1950s - 2000s. Was developed the methodology of formation of base of the authentic sources (dissertations to the degree of Candidate of Pedagogical Sciences or Doctor of Pedagogical Sciences) with the help of combination of the method of the main array and selective method, stratified and expert selection of determination their sufficient quantity which would ensure the completeness and reliability of the received results in the result of researching.
  Повний текст PDF - 304.502 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Діденко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Діденко О. М. Характеристика джерельної бази дослідження розвитку технологій набуття інформації в педагогічних дослідженнях в Україні в другій половині ХХ ст. – на початку ХХІ століття та методика її формування / О. М. Діденко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 202-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_44.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського