Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Генсіцька-Антонюк Н. О. 
Джерельна база дослідження проблеми відображення гендерних особливостей особистості у підручниках з математичних дисциплін (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / Н. О. Генсіцька-Антонюк // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_32
Проаналізовано джерельну базу дослідження проблеми відображення гендерних особливостей особистості у підручниках з математичних дисциплін (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Виділено основні групи джерел дослідження зазначеної проблеми, що є фундаментом написання історико-педагогічної дисертації. Зважаючи на велику кількість опрацьованих джерел, охарактеризовано одну з виділених груп, що включає інтерпретаційні джерела, а саме: монографії, брошури, статті, присвячені досліджуваній темі або дотичні до неї. Джерела схарактеризовано за такими підгрупами: праці зарубіжних дослідників гендерної проблематики, праці, що розглядають філософсько-теоретичні засади культури й освіти та їхній вплив на гендерну складову освіти й виховання, праці з гендерної психології та праці з педагогіки.Проанализированы источники исследования проблемы отображения гендерных особенностей личности в учебниках по математическим дисциплинам (конец ХХ – начало ХХІ в.). Выделены основные группы источников исследования указанной проблемы, являющиеся фундаментом написания диссертации по истории педагогики. Учитывая большое количество изученных источников, охарактеризована одна из выделенных групп, которая включает интерпретационные источники: монографии, брошюры, статьи, посвященные исследуемой теме. Представленные источники охарактеризованы по таким подгруппам: работы зарубежных исследователей по гендерной проблематике, работы, которые рассматривают философсько-теоретические принципы культуры и образования и их влияние на гендерную составляющую образования и воспитания, работы по гендерной психологии и работы по педагогике.The research source base of the Problem of Reflexion of Personality Gender Peculiarities in the Textbooks of Mathematical Disciplines (End of the ХХ – Beginning of the ХХІ Century) has been analyzed in the article. The main groups of the research source base of the indicated problem which is the basis for writing historic-pedagogical dissertation have been singled out. Paying attention to the great number of studied sources, one of the singled groups has been characterized, that includes interpretative sources, namely: monographs, brochures, articles, devoted to the explored topic or which are tangential to it. The submitted sources are divided into such sub-groups: the works of foreign researchers on the problem of gender, the works examining philosophic and theoretical principles of culture and education and their impact on the gender component of education and training, works on the gender psychology and works on pedagogics.
  Повний текст PDF - 275.903 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Генсіцька-Антонюк Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Генсіцька-Антонюк Н. О. Джерельна база дослідження проблеми відображення гендерних особливостей особистості у підручниках з математичних дисциплін (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / Н. О. Генсіцька-Антонюк // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Генсіцька-Антонюк Наталія Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського