Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Шпак В. П. Значення джерельної бази в методології історико-педагогічного дослідження / В. П. Шпак // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 768-771. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_157 Висвітлено значення джерельної бази в методології історико-педагогічного дослідження. Розкрито структуру наукового знання, аргументовано необхідність його вивчення за допомогою методів джерелознавчого аналізу та синтезу. Охарактеризовано етапи аналітичної та синтезованої критики в опрацюванні історико-педагогічних джерел. Акцентовано увагу на тому, що ігнорування вимог до інтерпретації джерельної бази в методології історико-педагогічних досліджень негативно позначається на логіці і змісті дисертаційних робіт, призводить до неточностей у процедурі історичного пошуку і викладенні результатів дослідження.Освещено значение источниковой базы в методологии историко-педагогического исследования. Раскрыта структура научного знания, аргументирована необходимость его изучения с помощью методов источниковедческого анализа и синтеза. Охарактеризованы этапы аналитической и синтезированной критики в работе с историко-педагогическими источниками. Акцентировано внимание на том, что игнорирование требований к интерпретации базы источников в методологии историко-педагогических исследований негативно сказывается на логике и содержании диссертационных работ, приводит к неточностям в процедуре исторического поиска и изложении результатов исследования.The author is illuminated source bases importance in methodologies of historic-pedagogical study. The scientific knowledge structure is revealed, the necessity of its studying by means of source-conduct analysis and syntheses methods is argued. The stages of analytical critics and synthesized shouts in work with historic-pedagogical sources are characterized. Scipping the requirements to source interpretation base in methodologies of historic-pedagogical studies proclaims negatively as to the logic and contents of a dissertation work, leads to inexactness in procedure of history searching and interpretation of studies’ results. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шпак В. П. Значення джерельної бази в методології історико-педагогічного дослідження / В. П. Шпак // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 768-771. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_157.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |