Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Стеценко Н. М. 
Джерелознавство як теоретична база історико-педагогічного дослідження / Н. М. Стеценко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 679-682. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_138
Розглянуто загальні питання джерелознавства як окремої галузі історичної науки. Наведено основні визначення понять «історичне джерело», яке розглядається як носій історичної інформації, що виник як продукт розвитку природи і людини й відбиває той чи інший бік людської діяльності та «історико-педагогічне джерело», яке трактується як пам’ятка духовної і матеріальної культури, що відображає людську діяльність. Надано умовну класифікацію історичних, історико-педагогічних джерел. Висвітлено етапи вивчення історико-педагогічних джерел, які передбачають: їх класифікацію за відповідними параметрами; джерелознавчий аналіз, в ході якого оцінюються потенційні можливості певного джерела для одержання необхідної інформації; джерелознавчий синтез, результатом якого є визначення значущості інформації про минуле для сучасності.Рассмотрены общие вопросы источниковедения как отдельной отрасли исторической науки. Приведены основные определения понятий «исторический источник», «историко-педагогический источник». Представлена условная классификация исторических, историко-педагогических источников. Раскрыты этапы изучения историко-педагогических источников: классификация, анализ, синтез.The general issues of source studies as a separate branch of historical science are considered in the article.The main definitions of the notions «a historical source», «a historical and pedagogical source» are defined in the article. The article deals with conditional classification of historical and historical-pedagogical sources. The stages of the study of historical-pedagogical sources: classifications, analysis, synthesis, are investigated.
  Повний текст PDF - 256.433 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стеценко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стеценко Н. М. Джерелознавство як теоретична база історико-педагогічного дослідження / Н. М. Стеценко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 679-682. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_138.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Стеценко Наталя Миколаївна (педагогічні науки)
  • Стеценко Надія Миколаївна (1958–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського