Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Присакар В. В. 
Національно-культурні витоки процесу виховання у школярів міжетнічної толерантності / В. В. Присакар // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 582-586. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_118
Розкрито роль національно-культурних цінностей народу у процесі виховання міжетнічної толерантності. Процес виховання міжетнічної толерантності розглянуто як формування інтегративно-особистісної властивості людини, що грунтується на пізнавальному, емоційно-оцінковому, поведінково-діяльнісному компонентах. На підставі науково-методичних джерел та результатів досліджень, проведених у загальноосвітніх школах Хмельницької та Чернівецької областей, обгрунтовано необхідність спрямування виховного процесу на формування ціннісної сфери індивіда шляхом використання потенціалу національно-культурних цінностей народу і розвиток на цій основі позитивних мотивів щодо діалогу культур. Раскрыта роль национально-культурных ценностей народа в процессе воспитания межэтнической толерантности. Процесс воспитания межэтнической толерантности рассмотрен как формирование интегративно-личностного свойства человека, которое основывается на познавательном, эмоционально-оценочном, поведенчески-деятельностном компонентах. На основе научно-методических источников и результатов исследований, проведенных в общеобразовательных школах Хмельницкой и Черновицкой областей, обоснована необходимость направления воспитательного процесса на формирование ценностной сферы индивида путем использования потенциала национально-культурных ценностей народа и развитие на этой основе положительных мотивов относительно диалога культур.The article reveals the role of the national and cultural values of the Ukranian nation in the process of ethnic tolerance formation. The process of inter-ethnic tolerance education is seen as the formation of human’s integrative - personal feature based on the cognitive , emotional and assessment , behavior and activity components. Relying on scientific and methodical sources and the results of studies conducted by the author in secondary schools of Khmelnytsky and Chernivtsi regions, the necessity of focusing of the educational process on the formation of the value sphere of the individual through the use of the capacity of national cultural values of the people and the development on this basis of positive motifs in the context of cultures’ dialogue.
  Повний текст PDF - 246.957 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Присакар В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Присакар В. В. Національно-культурні витоки процесу виховання у школярів міжетнічної толерантності / В. В. Присакар // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 582-586. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_118.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського