Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Пироженко Л. В. 
Дослідження реформування змісту шкільної освіти: джерелознавчий аспект / Л. В. Пироженко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 546-549. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_110
Вивчено проблему класифікації джерельної бази реформування змісту шкільної освіти у 1964 – 1984 рр., зокрема проаналізовано критерії, обрані для групування джерельної бази окресленого дослідження, як-то: рівень узагальнення інформації; врахування аспектів інформації, що міститься у джерелі; хронологічний критерій; критерій предмета вивчення (розвиток освіти, педагогічної думки, діяльність персоналії тощо); дотичності до предмета дослідження тощо. Виокремлено відповідні групи джерел з вивчення історії реформування змісту загальної середньої освіти у 1964 – 1984 рр., які стануть підгрунтям аналізу означеної проблеми.Изучена проблема классификации источниковой базы исследования реформирования содержания школьного образования в 1964 – 1984 гг., в частности, проанализированы критерии, избранные для группирования источниковой базы заявленного исследования: уровень обобщения информации; учет аспектов информации, которая содержится в источнике; хронологический критерий; критерий предмета изучения (источники изучения персоналий, научных школ, педагогических течений, отдельных учебных заведений); близость к предмету исследования. Вычленены соответствующие группы источников по изучению истории реформирования содержания общего среднего образования в 1964 – 1984 гг., которые станут основой анализа проблемы исследования.The article studies the problem of classification of the source base for reformation of school education contents during the period of 1964-1984, in particular, the criteria selected for grouping the source base, the level of information generalization, summarizing information aspects which the information source contains; the chronological criterion; the criterion of the subject of research (the sources of personalities study, scientific schools, pedagogical trends, separate educational institutions); nearness to the subject of the research. In the result of investigation the author has singled out the corresponding groups of sources that study the history of general secondary education reformation in 1964-1984, which will form the basis for the research problem analysis.
  Повний текст PDF - 272.922 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пироженко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пироженко Л. В. Дослідження реформування змісту шкільної освіти: джерелознавчий аспект / Л. В. Пироженко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 546-549. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_110.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пироженко Лідія Володимирівна (педагогічні науки)
  • Пироженко Лідія Володимірівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського