Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Паладьєва А. Ф. 
Історіографічний аналіз стану дослідження дискусій навколо викладання стародавніх мов у гімназіях (друга половина ХІХ − початок ХХ століття) / А. Ф. Паладьєва // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 518-525. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_105
З’ясовано стан дослідження проблеми та виявлено, що питання дискусій навколо викладання стародавніх мов у гімназіях другої половини ХІХ − початку ХХ ст. включало різні погляди на: проекти статутів середніх навчальних закладів; реформи середньої освіти; розвиток гімназійної освіти; викладання грецької і латинської мов у класичних та реальних гімназіях; переваги та недоліки класицизму і реалізму; позиції захисників і противників вивчення стародавніх мов; вдосконалення навчального-виховного процесу; перевтому учнів та низький рівень їх загального розвитку; незадовільний стан якості одержаних знань; різні типи середньої школи; створення єдиного навчального закладу.Выяснено состояние исследования проблемы и обнаружено, что вопрос дискуссий вокруг преподавания древних языков в гимназиях второй половины ХІХ − начала ХХ в. включало разные взгляды на: проекты уставов средних учебных заведений; реформы среднего образования; развитие гимназического образования; преподавание греческого и латинского языков в классических и реальных гимназиях; преимущества и недостатки классицизма и реализма; позиции защитников и противников изучения древних языков; совершенствование учебно-воспитательного процесса; переутомление учеников и низкий уровень их общего развития; неудовлетворительное состояние качества полученных знаний; разные типы средней школы; создание единственного учебного заведения. The article deals with the investigation state of the problem and it has been revealed that the discussions about teaching of ancient languages in gymnasiums in late XIX and early XX century included different views concerning the projects of the regulations of secondary educational establishments; reformation of the secondary education, the development of the gymnasium education; the teaching of Greece and Latin languages in the classical and real gymnasiums; advantages and disadvantages of classicism and realism; positions of the defenders and opponents of the teaching of ancient languages; improvement of the educational and up-bringing process; pupils’ overstrain and low level of their general development; bad state of the quality of the given knowledge; different types of secondary school; forming of united educational establishment.
  Повний текст PDF - 308.915 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Паладьєва А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Паладьєва А. Ф. Історіографічний аналіз стану дослідження дискусій навколо викладання стародавніх мов у гімназіях (друга половина ХІХ − початок ХХ століття) / А. Ф. Паладьєва // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 518-525. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_105.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Паладьєва Алла Федорівна (1971–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського