Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Барташук О. Ю. 
Активізація вивчення етнології в системі підготовки філологів: джерелознавчий аспект / О. Ю. Барташук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_10
Проаналізовано різні підходи щодо класифікації джерельної бази етнології як історико-гуманітарної дисципліни. Визначено найоптимальніші джерела її вивчення через призму підготовки українських філологів з акцентуацією на регіональний аспект. Зокрема, одним із найефективніших джерел, що відбиває не тільки загальні принципи наукового джерелознавства, а й розкриває історію взаємин етнології, художньої літератури, історичної науки і філологічних дисциплін, визначено твори зі шкільного курсу української художньої літератури. А з огляду на регіональний аспект у джерелознавстві етнологічної науки значну увагу приділено періодиці, матеріалам наукових конференцій та фахових збірників. Определены на основе анализа различных подходов к классификации источниковой базы этнологии как историко-гуманитарной дисциплины оптимальные источники ее изучения сквозь призму подготовки украинских филологов с акцентуацией на региональный аспект. Отмечено, что одним из наиболее эффективных источников, отражающим не только общие принципы научного источниковедения, но и раскрывающего историю взаимоотношений этнологии, художественной литературы, исторической науки и филологических дисциплин, определены произведения из школьного курса украинской художественной литературы. Учитывая региональный аспект в источниковедении этнологической науки, значительное внимание уделено периодике, материалам научных конференций и профессиональных сборников.On the basis of the analysis of different approaches to classification of the source base of ethnology as historic-humanitarian discipline, optimum sources of its study through the prism of preparation of Ukrainian philologists with the accent to the regional aspect are determined. In particular, one of the most effective sources reflects not only general principles of scientific source study, bit also reveales the history of interrelations of ethnology, bélles-léttres, historic science, philological disciplines, the works from the school course of Ukrainian bélles-léttres are determined. Taking into account regional aspect of the sourse study of ethnological science, much attention is paid to the periodic, materials of scientific conferences, and professional collections.
  Повний текст PDF - 229.404 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Барташук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Барташук О. Ю. Активізація вивчення етнології в системі підготовки філологів: джерелознавчий аспект / О. Ю. Барташук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського