Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Сас О. О. 
Формування життєвої компетентності дітей 6–7-річного віку в ігровій діяльності / О. О. Сас // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 402-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_85
Вперше обгрунтовано та розроблено модель і визначено технологію формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку за умов дошкільного навчального закладу. Розкрито виховний потенціал соціально-рольової діяльності дітей в дошкільному закладі. Уточнено сутність понять "життєва компетентність", "соціально-рольова діяльність" та запропоновано визначення дефініцій "життєва компетентність дітей 6 - 7-річного віку" та "соціально-рольова діяльність дітей 6 - 7-річного віку". Обгрунтовано критерії (когнітивний, поведінковий, діяльнісний, комунікативний) та показники сформованості життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Розширено їх розуміння особливостей соціально-педагогічної технології формування. Визначено й охарактеризовано її структурні компоненти (мотиваційний, пізнавальний, практичний). Розкрито актуальну проблему формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Проаналізовано наукові дослідження, підходи педагогів і психологів щодо вирішення питання формування життєвої компетентності дітей зазначеного віку. Акцентовано увагу на необхідності врахування рольової сутності дитячої особистості в процесі формування життєвої компетентності. Подано детальну характеристику ігрової діяльності та розкрито її значення у формуванні життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. З'ясовано, що в грі дитина набуває досвіду, який є важливим для формування життєвої компетентності.Раскрыта актуальная проблема формирования жизненной компетентности детей 6 - 7-летнего возраста. Проанализированы научные исследования, подходы педагогов и психологов к решению вопроса формирования жизненной компетентности детей указанного возраста. Акцентировано внимание на необходимости учета ролевой сущности детской личности в процессе формирования жизненной компетентности. Дана подробная характеристика игровой деятельности и раскрыто ее значение в формировании жизненной компетентности детей 6 - 7-летнего возраста. Установлено, что в игре ребенок приобретает опыт, который является важным для формирования жизненной компетентности.In the article the actual problem of the formation of life competence of 6 - 7 year-old children is revealed, the research approaches of teachers and psychologists to the solving of the question of formation of life competence of children this age are analyzed.
  Повний текст PDF - 237.072 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сас О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сас О. О. Формування життєвої компетентності дітей 6–7-річного віку в ігровій діяльності / О. О. Сас // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 402-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_85.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сас Олена Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського