Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Рашевська Н. В. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання вищої математики в технічних університетах України / Н. В. Рашевська, Н. М. Кіяновська // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 381-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_81
Проаналізовано інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) навчання вищої математики, що використовуються під час навчання студентів у технічних ВНЗ України. Серед них - програмно-педагогічні засоби, програмні середовища, електронні навчально-методичні посібники, розробниками яких є вітчизняні науковці. Розглянуто особливості зазначених технологій, їх можливості та призначення, виділено педагогічні цілі використання ІКТ у процесі навчання вищої математики. Проведено класифікацію програмно-педагогічних засобів за рівнями архітектури, способом представлення розділів математики та ступенем автономності. Наведено дидактичні умови розробки програмно-педагогічних засобів.Проанализированы информационно-коммуникационные технологии (ИКТ) обучения высшей математике, которые используются в технических ВУЗ Украины. Среди них - программно-педагогические средства, программные среды и электронные учебно-методические пособия, разработчиками которых являются отечественные ученые. Рассмотрены особенности указанных технологий, их возможности и предназначение, выделены педагогические цели использования ИКТ в процессе обучения высшей математике. Проведена классификация программно-педагогических средств по уровням архитектуры, способу представления разделов математики и степени автономности. Приведены дидактические условия разработки программно-педагогических соедств.The article analyzes the ICT of teaching higher mathematics, which are used in the training of students in the higher technical educational institutions of Ukraine. Among them it studies software and educational tools, software protection, electronic teaching aids, developers of which are domestic scholars. The features of these technologies, their potential and purpose, selected teaching goals using information and communication technology in learning higher mathematics are examined. Classification of software and teaching tools for architecture levels, the way they represent branches of mathematics and the degree of autonomy are classified; didactic conditions of developing of software and teaching tools are given.
  Повний текст PDF - 300.626 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рашевська Н.
  • Кіяновська Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рашевська Н. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання вищої математики в технічних університетах України / Н. В. Рашевська, Н. М. Кіяновська // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 381-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_81.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рашевська Наталя Василівна (педагогічні науки)
  • Кіяновська Наталія Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського