Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Машкіна Л. А. 
Підготовка майбутнього педагога до реалізації особистісно орієнтованого навчання / Л. А. Машкіна // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 315-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_65
Розкрито особливості підготовки майбутніх педагогів до реалізації особистісно орієнтованого навчання. Визначено основні компоненти готовності студентів до такого навчання: мотиваційний, змістовий, методичний. Мотиваційний компонент, зокрема, передбачає сформованість мотивів і цілей особистісно орієнтованої педагогіки; змістовий - спрямований на системне оволодіння знаннями особистісно орієнтованого навчання із дисциплін педагогічного та предметно-методичного циклів, а методичний компонент націлює на технологічні вміння в контексті вищезазначеного навчання. Висвітлено педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх вчителів до особистісно орієнтованого навчання.Раскрыты особенности подготовки будущих педагогов к реализации личностно ориентированного обучения. Определены основные компоненты готовности студентов к такому обучению: мотивационный, содержательный, методический. Мотивационный компонент, в частности, предусматривает сформированность мотивов и целей личностно ориентированной педагогики; содержательный - направленный на системное овладение знаниями личностно ориентированного обучения из дисциплин педагогического и предметно-методического циклов, а методический компонент нацеливает на технологические умения в контексте вышеупомянутого обучения. Освещены педагогические условия эффективной подготовки будущих учителей к личностно ориентированному обучению.In the article the features of training of the future teachers to implement learner-oriented learning are revealed. The main components of the readiness of students for such training: motivational, informative, methodical are determined. Motivational component, in particular, provides for the formation of the motives and goals of personality oriented pedagogy; substantial - a system aimed at the acquisition of knowledge of personality-oriented training courses teaching methods and subject-cycles, and the methodological component aims at technological skills in the context of the above teaching. Pedagogical conditions of effective preparation of the future teachers to personally oriented learning are elucidated.
  Повний текст PDF - 230.903 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Машкіна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Машкіна Л. А. Підготовка майбутнього педагога до реалізації особистісно орієнтованого навчання / Л. А. Машкіна // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 315-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_65.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Машкіна Людмила Андріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського