Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Андрощук І. В. 
Взаємодія як педагогічна категорія / І. В. Андрощук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_5
Проаналізовано основні підходи до визначення понять "взаємодія" та "педагогічна взаємодія". На основі узагальнення підходів у психолого-педагогічній літературі науковців, дослідників, уточнено сутність поняття "педагогічна взаємодія", з'ясовано основні ознаки та механізми розгортання педагогічної взаємодії. Зосереджено увагу на суб'єктах педагогічної взаємодії в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Акцентовано увагу на проблемах, які виникають під час педагогічної взаємодії. На основі узагальнення обгрунтовано, що здійснення професійної підготовки фахівців буде більш ефективне за умови налагодження педагогічної взаємодії між суб'єктами навчального процесу у всіх її проявах.Рассмотрены основные подходы к определению понятий "взаимодействие" и "педагогическое взаимодействие". На основе обобщения подходов в психолого-педагогической литературе ученых, исследователей, уточнена сущность понятия "педагогическое взаимодействие" и выяснены основные признаки и механизмы развертывания педагогического взаимодействия. Сосредоточено внимание на субъектах педагогического взаимодействия в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов. Акцентировано на проблемах, возникающих при педагогическом взаимодействии. На основе обобщения обоснованно, что осуществление профессиональной подготовки специалистов будет более эффективно при условии налаживания педагогического взаимодействия между субъектами учебного процесса во всех ее проявлениях.The article analyzes the main approaches to the concepts of "interaction" and "pedagogical interaction". Based on generalization approaches in psychological and pedagogical literature of scholars, researchers, the essence of the notion "pedagogical interaction" is clarified, and the main features and deployment mechanisms of pedagogical interaction are found out. The emphasis is on the subjects of pedagogical interaction in the process of training of the future specialists. Attention is focused on the problems that arise during teaching interactions. The scheme proved that the implementation of professional training will be more effective in case of establishing of pedagogical interaction between the subjects of the educational process in all its manifestations.
  Повний текст PDF - 255.893 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андрощук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андрощук І. В. Взаємодія як педагогічна категорія / І. В. Андрощук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Андрощук Ірина Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського