Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Кендзьор П. І. 
Здійснення системного підходу у реалізації полікультурного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі / П. І. Кендзьор // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 216-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_45
Зазначено, що полікультурне виховання учнів у загальноосвітньому навчальному закладі має здійснюватися у різних контекстах, особливо на рівні початкової та середньої освіти, інтегруватися у різні види навчально-вихованої діяльності. Системний підхід до полікультурного виховання, у межах якого учні опановують навичи соціально прийнятної поведінки, громадянської відповідальності та соціального партнерства, має реалізовуватися на всіх рівнях навчально-виховного процесу, а саме: навчальні курси, інтеграція елементів полікультурного змісту в існуючі предмети, наявність демократичного шкільного клімату, відповідно організована позакласна робота, участь вихованців у діяльності місцевих етнічних спільнот і культурних товариств тощо.Отмечено, что мультикультурное воспитание учеников в общеобразовательном учебном заведении должно происходить в разных контекстах, особенно на уровне начального и среднего образования, интегрироваться в разные виды учебно-воспитательной деятельности. Отмечено, что систематический подход к мультикультурному воспитанию, в рамках которого ученики приобретают навыки социально приемлемого поведения, гражданской ответственности и социального партнерства, должен реализовываться на всех уровнях учебно-воспитательного процесса, а именно: учебные курсы, интеграция элементов мультикультурного содержания в существующие предметы, наличие демократического школьного климата; соответственно организованная внеклассная работа, участие воспитанников в деятельности местных этнических сообществ и культурных обществ и т.п.Multicultural education of students in a secondary school should be realized in various contexts, especially at the level of primary and middle school; it should be integrated into different types of educational activity. Systematic approach to multicultural education, in the framework of which students acquire the skills of socially acceptable behavior, civic responsibility and social partnership, should be realized at all levels of the educational process, and namely: educational courses; integration of multicultural content elements into existing subjects; availability of democratic school climate; properly organized out-of-school work; participation of school students in the activities of local ethnical communities and cultural societies, etc.
  Повний текст PDF - 261.416 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кендзьор П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кендзьор П. І. Здійснення системного підходу у реалізації полікультурного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі / П. І. Кендзьор // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 216-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_45.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кендзьор Петро Іванович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського