Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Каньковський І. Є. 
Майстер-клас як сучасна форма самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів / І. Є. Каньковський // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 211-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_44
Акцентовано увагу на тому, що мета самостійної роботи в процесі підготовки фахівця полягає у розвитку такої риси особистості як самостійність, а саме - здатність організувати та реалізувати свою діяльність без стороннього керівництва та допомоги. Рекомендовано для її досягнення використати таку форму самостійної роботи як майстер-клас. Узагальнено підходи до визначення поняття "майстер-клас". Розкрито структуру майстер-класу й охарактеризовано основні елементи технології його проведення. Визначено позицію студента, який виступає в ролі Майстра, під час підготовки та проведення майстер-класу. Сформульовано критерії для визначення ефективності використання такої форми самостійної роботи. Наведено приклади використання майстер-класу як форми самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів. Встановлено, що майстер-клас мотивує студентів до освоєння навчальних програм; підвищує їх відповідальність за своє навчання, формує в студентів системне мислення на основі самостійної роботи над виконанням індивідуальних і групових творчих завдань з навчальних дисциплін тощо.Акцентирувано внимание на том, что цель самостоятельной работы в процессе подготовки специалиста состоит в развитии такой черты личности как самостоятельность, а именно, способность организовать и реализовать свою деятельность без постороннего руководства и помощи. Рекомендовано для ее достижения использовать такую форму самостоятельной работы как мастер-класс. Обобщены подходы к определению понятия "мастер-класс". Раскрыта структура мастер-класса и охарактеризованы основные элементы технологии его проведения. Определены роль студента, который выступает в качестве Мастера, при подготовке и проведении мастер-класса. Сформулированы критерии для определения эффективности использования такой формы самостоятельной работы. Приведены примеры использования мастер-класса в качестве формы самостоятельной работы будущих инженеров-педагогов. Установлено, что мастер-класс мотивирует студентов к освоению учебных программ, повышает их ответственность за свое обучение, формирует у студентов системное мышление на основе самостоятельной работы над выполнением индивидуальных и групповых творческих заданий по учебным дисциплинам и т. п.Attention is focused on the fact that the purpose of self-study in preparation for the specialist is to develop such traits as self-reliance, namely, the ability to organize and implement its activities without external guidance and assistance. It is recommended to achieve it using this form of self-study as a master class. A generalized approach to the definition of "Master-Class". Revealed the structure of the master-class and describes the main elements of its technology. Define the role of the student, who acts as the Master, the preparation and conduct of the master-class.
  Повний текст PDF - 267.665 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каньковський І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каньковський І. Є. Майстер-клас як сучасна форма самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів / І. Є. Каньковський // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 211-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_44.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Каньковський Ігор Євгенійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського