Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Казанішена Н. В. 
Практична підготовка студентів-екологів до екологічної освіти й виховання шкільної молоді / Н. В. Казанішена // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_43
Акцентовано увагу на проблемі організації й оптимізації педагогічної практики студентів-екологів. З'ясовано значення педагогічної практики у процесі становлення фахівця. Відображено функції, завдання та принципи її організації. Запропоновано й охарактеризовано етапи проведення практики. Розроблено комплекс завдань, які студенти мають виконати під час практики. При цьому враховано освітньо-кваліфікаційні вимоги до підготовки студентів-екологів. Запропоновано перелік звітних документів, наведено вимоги щодо їх оформлення. Зроблено висновок про роль планомірної організації педагогічної практики студентів-екологів та ефективність запропонованих методів роботи.Акцентировано внимание на проблеме организации и оптимизации педагогической практики студентов-экологов. Выяснено значение педагогической практики в процессе становления специалиста. Отображены функции, задачи и принципы ее организации. Предложены и охарактеризованы этапы проведения практики. Разработан комплекс заданий, которые студенты должны выполнить во время практики. При этом учтены образовательно-квалификационные требования к подготовке студентов-экологов. Предложен перечень отчетных документов, приведены требования по их оформлению. Сделан вывод о роли планомерной организации педагогической практики студентов-экологов и эффективности предложенных методов работы.The article emphasizes on the problem of organizing and optimizing of pedagogical practice of students- environmentalists. The importance of pedagogical practice in the process of becoming a specialist is cleared. The functions, objectives and principles of its organization are sshowing. The stages of practice are offered and characterized. Complex tasks that students perform during practice is worked out. Educational and skill requirements for training students- environmentalists are taken into account. The list of statements, the requirements for their execution are given. The conclusion about the role of systematic teaching practice of students environmentalists and effectiveness of the proposed methods is made.
  Повний текст PDF - 263.709 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Казанішена Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Казанішена Н. В. Практична підготовка студентів-екологів до екологічної освіти й виховання шкільної молоді / Н. В. Казанішена // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_43.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Казанішена Наталія Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського