Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Андрієвська В. П. 
Структурування навчального матеріалу з дисципліни "Всесвітня історія" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації / В. П. Андрієвська // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_4
Проаналізовано процес структурування змісту дисципліни всесвітньої історії, який полягає у системній побудові навчально-пізнавальної діяльності та спрямований на обробку, цільову орієнтацію наукової інформації й її адаптацію до навчальних умов. Розглянуто критерії та принципи відбору структурування навчального матеріалу, походження поняття "структуралізм". Визначено вплив процесу структурування змісту курсу "Всесвітня історія" на систематизацію, конкретизацію, поглиблення набутих знань і вмінь студентів у коледжах.Рассмотрен процесс структурирования содержания предмета всемирной истории, который заключается в системном построении учебно-познавательной деятельности и направлен на обработку, целевую ориентацию научной информации и ее адаптацию к учебным условиям. Рассмотрены критерии и принципы отбора структурирования учебного материала, происхождение понятия "структурализм". Определено влияние процесса структурирования содержания курса "Всемирная история" на систематизацию, конкретизацию, углубление приобретенных знаний и умений студентов в колледжах.The process of structuring of the content of world history, which is in the system forming of cognitive activity and aims at processing, target orientation of scientific information and its adaptation to the educational environment has been analyzed. The criteria and principles of selection structuring of educational material, the origin of the term "structuralism" have been studied. The impact of the process of structuring course content "World History" onto the arrangement, specification, deepening the knowledge and skills of students in colleges have been determined.
  Повний текст PDF - 220.291 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андрієвська В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андрієвська В. П. Структурування навчального матеріалу з дисципліни "Всесвітня історія" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації / В. П. Андрієвська // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського