Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Вовк В. П. 
Професійно-психологічна спрямованість майбутніх учителів початкових класів у їх підготовці до роботи із соціально занедбаними учнями / В. П. Вовк // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_22
Розглянуто специфіку професійно-психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями. Акцентовано на сутності професійно-психологічної спрямованості, зокрема на психолого-педагогічних якостях особистості вчителя, необхідних йому для роботи із соціально занедбаними учнями. Відображено результати теоретичної й практичної підготовки майбутніх учителів до роботи з такою категорією учнів у системі педагогічної освіти, а також результати вибіркового анкетування вчителів початкових шкіл Хмельниччини, які дозволили виявити переваги та недоліки вирішення означеної проблеми.Раскрытa спецификa профессионально-психологической подготовки будущих учителей начальных классов к работе из социально запущенными учениками. Сделан акцент на сущности профессионально-психологической направленности, в частности на психолого-педагогических качествах личности учителя, необходимых для работы с социально запущенными детьми. Отображены итоги теоретической и практической подготовки будущих педагогов к работе с такой категорией учеников в системе педагогического образования, а также результаты выборочного анкетирования учителей начальных классов Хмельниччины, которые позволили установить позитивные и негативные стороны решения представленной проблемы.Specific character of professional-psychological preparation of the future primary school teachers to the work with the socially neglected pupils is revealed in the article. It is accented on the essence of professional-psychological orientation, in particular on psychological-pedagogical qualities of personality of teacher, necessary for work with the socially neglected students. In addition the results of theoretical and practical preparation of the future teachers to work with such category of students in the system of pedagogical education, and also results of selective questionnaire of primary school teachers of Khmelnytskyi region, which allowed finding out the positive and negative sides of decision of the noted problem. are represented.
  Повний текст PDF - 230.104 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вовк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вовк В. П. Професійно-психологічна спрямованість майбутніх учителів початкових класів у їх підготовці до роботи із соціально занедбаними учнями / В. П. Вовк // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського