Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Ярова М. В. 
Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст / М. В. Ярова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 479-484. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_102
Розглянуто педагогічні чинники та закономірності, які характеризують процес і зміст навчання, полеміку в обговоренні програм і підручників, що мала метою максимально знизити помилки і невдачі в навчанні. Увагу звернено на те, яке місце в навчальному процесі повинні і можуть зайняти різноманітні засоби навчання, насамперед - підручники, хрестоматії та навчальні розвідки, виокремлено закономірності, що визначають успішність протікання навчального процесу. Все це свідчить про те, що автори підручників в означений період працювали над тим, щоб навчання церковного співу зробити значущим фактором виховання дітей, їх культурного розвитку, долучення до високих культурних цінностей.Рассмотрены педагогические факторы и закономерности, которые характеризируют процесс и содержание учебы, полемику в обсуждении программ и учебников, что имела целью максимально снизить ошибки и неудачи в учебе. Особенное внимание обращено на то, какое место в учебном процессе должны и могут занять разнообразные средства учебы, в первую очередь - учебники, хрестоматии и учебные разведки, определяются закономерности, которые определяют успешность протекания учебного процесса. Все это свидетельствует о том, что авторы учебников в отмеченный период работали над тем, чтобы обучение церковному пению сделать значимым фактором воспитания детей, их культурного развития, приобщения к высоким культурным ценностям.Pedagogical factors and conformities to law, that characterize a process and maintenance of studies, are considered, a polemic is conducted in the discussion of the programs and textbooks, that had for an object maximum to bring down errors and failures in studies. The special attention applies on that, what place in an educational process must and can occupy various facilities of studies, first of all - textbooks, reading-books and educational secret services, conformities to law, that determine success of flowing of educational process, are determined.
  Повний текст PDF - 216.503 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ярова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст / М. В. Ярова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 479-484. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_102.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ярова Марина Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського