Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Марусинець М. М. 
Організація навчальної взаємодії у контексті ідей В. О. Сухомлинського / М. М. Марусинець // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 313-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_78
Розглянуто ідеї В. Сухомлинського про роль і місце суб’єкт-суб’єктних, суб’єкт-об’єктних взаємин в організації навчальної взаємодії.Представлены идеи В. Сухомлинского о роли субъект-объектных, субъект–субъектных взаимоотношений в организации обучающего взаимодействия.The article presents the ideas of V. O. Sukhomlyns’kyi about the role of subject-object and subject-subject relations in the organization of teaching interaction.
  Повний текст PDF - 246.564 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Марусинець М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Марусинець М. М. Організація навчальної взаємодії у контексті ідей В. О. Сухомлинського / М. М. Марусинець // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 313-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_78.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Марусинець Мар'яна Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського