Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Марусинець М. М. Організація навчальної взаємодії у контексті ідей В. О. Сухомлинського / М. М. Марусинець // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 313-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_78 Розглянуто ідеї В. Сухомлинського про роль і місце суб’єкт-суб’єктних, суб’єкт-об’єктних взаємин в організації навчальної взаємодії.Представлены идеи В. Сухомлинского о роли субъект-объектных, субъект–субъектных взаимоотношений в организации обучающего взаимодействия.The article presents the ideas of V. O. Sukhomlyns’kyi about the role of subject-object and subject-subject relations in the organization of teaching interaction. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Марусинець М. М. Організація навчальної взаємодії у контексті ідей В. О. Сухомлинського / М. М. Марусинець // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 313-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_78.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |