Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Греськова В. В. 
Формування національної свідомості дітей дошкільного віку засобами народної іграшки / В. В. Греськова // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_35
На основі аналізу педагогічних джерел, методичної літератури та досвіду роботи розкрито потенціал та місце народної іграшки у формуванні національної свідомості дітей дошкільного віку. Зазначено, що дошкільний навчальний заклад має стати для дітей тим високоморальним середовищем, у якому цілеспрямовано будуть реалізовані завдання формування свідомої особистості.На основе анализа педагогических источников, методической литературы, опыта работы раскрыт потенциал и значение народной игрушки в формировании национального сознания детей дошкольного возраста. Отмечено, что дошкольное учебное заведение должно стать для детей той высоконравственной средой, в которой целенаправленно будут реализованы задачи формирования сознания личности.On the basis of the pedagogical sources’ analysis” methodological literature and experience of work, the potential and the place of folk toy in forming national consciousness of children of pre-school age have been revealed. Pre-school educational institution should become that highly-moral environment for children, where the tasks of forming conscious personality will be purposefully realized.На основі аналізу педагогічних джерел, методичної літератури та досвіду роботи розкрито потенціал та місце народної іграшки у формуванні національної свідомості дітей дошкільного віку. Показано, що дошкільний навчальний заклад має стати для дітей тим моральним середовищем, в якому цілеспрямовано будуть реалізовуватися завдання формування свідомої особистості.На основе анализа педагогических источников, методической литературы и опыта работы раскрыты потенциал и значение народной игрушки в формировании национального сознания детей дошкольного возраста. Показано, что дошкольное учебное заведение должно стать для детей той нравственной средой, в которой целенаправленно будут реализовываться задачи формирования сознательной личности.On the basis of the pedagogical sources’ analysis methodological literature and experience of work, the potential and the place of folk toy in forming national consciousness of children of pre-school age have been revealed. Pre-school educational institution should become that highly-moral environment for children, where the tasks of forming conscious personality will be purposefully realized.
  Повний текст PDF - 238.879 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Греськова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Греськова В. В. Формування національної свідомості дітей дошкільного віку засобами народної іграшки / В. В. Греськова // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського