Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Генсіцька-Антонюк Н. О. Аналіз впливу змісту шкільних підручників на гендерну соціалізацію особистості школяра у контексті ідей В. О. Сухомлинського / Н. О. Генсіцька-Антонюк // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_31 На основі результатів психолого-педагогічних досліджень у контексті ідей В. О. Сухомлинського здійснено аналіз проблеми впливу змісту шкільних підручників на гендерну соціалізацію особистості.На основе результатов психолого-педагогических исследований в контексте идей В. А. Сухомлинского осуществлен анализ проблемы влияния содержания школьных учебников на гендерную социализацию личности.Annotation is based on the results of psychological and educational research in the context of ideas V. A. Sukhomlynsky by analysis of the problem influence the content of school textbooks on gender socialization. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Генсіцька-Антонюк Н. О. Аналіз впливу змісту шкільних підручників на гендерну соціалізацію особистості школяра у контексті ідей В. О. Сухомлинського / Н. О. Генсіцька-Антонюк // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |