Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Гайдученко Ю. О. Провідні ідеї та їх термінологічне вираження у концепції шкільно-сімейного виховання В. О. Сухомлинського / Ю. О. Гайдученко // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_29 Розкрито провідні ідеї В. О. Сухомлинського щодо співробітництва школи та сім’ї. Проаналізовано термінологічну систему концепції шкільно-сімейного виховання.Раскрыты ведущие идеи В. А. Сухомлинского относительно сотрудничества школы и семьи. Проанализирована терминологическая система концепции школьно-семейного воспитания.The author attempts to define the leading V. Sukhomlyns’kyi ideas of school and family cooperation in this article. The terminological system of the concept of school-family education is analyzed. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гайдученко Ю. О. Провідні ідеї та їх термінологічне вираження у концепції шкільно-сімейного виховання В. О. Сухомлинського / Ю. О. Гайдученко // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |