Наукова періодика України Педагогіка безпеки


Джеджула О. М. 
Сучасні підходи до проектування змісту професійної підготовки інженерів-механіків у сучасних освітніх університетських середовищах / О. М. Джеджула // Педагогіка безпеки. - 2017. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedbez_2017_1_5
Обгрунтувано підходи до змісту технічної підготовки у ВНЗ з урахуванням соціально-психологічної моделі сучасного інженера. З’ясовано зміст структурних елементів соціального досвіду: знання, сукупність різноманітних видів якого сприяє побудові в індивіда загального уявлення про навколишню дійсність; досвід здійснення способів діяльності; досвід творчої діяльності, його функція – подальший розвиток культури. Визначено головні принципи формування змісту технічної освіти: відповідність у всіх його елементах і на всіх рівнях потребам суспільства; єдність змістового та процесуального аспектів навчання; структурна єдність змісту освіти на різних рівнях його формування при русі від загальних до більш часткових і до конкретних форм його реалізації у процесі навчання.Обоснованы подходы к содержанию технической подготовки в ВУЗ с учетом социально-психологической модели современного инженера. Выяснено содержание структурных элементов социального опыта: знание, совокупность различных видов которого способствует построению у индивида общее представление об окружающей действительности; опыт осуществления способов деятельности; опыт творческой деятельности, его функция - дальнейшее развитие культуры. Определены основные принципы формирования содержания технического образования: соответствие во всех его элементах и на всех уровнях потребностям общества; единство содержательной и процессуальной сторон обучения; структурное единство содержания образования на разных уровнях его формирования при движении от общих к более частным и конкретным формам реализации в процессе обучения.In the article analyzes the requirements of modern technical education in higher education; summarizes the content of representation level technical education; reveals the essence of humanization and its impact on training professional technical direction; identifies the key provisions of the current approach to technical education content.
  Повний текст PDF - 477.985 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Джеджула О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Джеджула О. М. Сучасні підходи до проектування змісту професійної підготовки інженерів-механіків у сучасних освітніх університетських середовищах / О. М. Джеджула // Педагогіка безпеки. - 2017. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedbez_2017_1_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Джеджула Олена Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського