Наукова періодика України | Педагогічний альманах | ||
Тимошенко Ю. В. Герменевтична перспектива категорії засвоєння в контексті комунікативно-пізнавальної діяльності суб’єктів освітнього процесу / Ю. В. Тимошенко // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 34. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_34_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тимошенко Ю. В. Герменевтична перспектива категорії засвоєння в контексті комунікативно-пізнавальної діяльності суб’єктів освітнього процесу / Ю. В. Тимошенко // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 34. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_34_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |