Наукова періодика України Педагогічний альманах


Тимошенко Ю. В. 
Герменевтична перспектива категорії засвоєння в контексті комунікативно-пізнавальної діяльності суб’єктів освітнього процесу / Ю. В. Тимошенко // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 34. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_34_15
  Повний текст PDF - 666.328 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тимошенко Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тимошенко Ю. В. Герменевтична перспектива категорії засвоєння в контексті комунікативно-пізнавальної діяльності суб’єктів освітнього процесу / Ю. В. Тимошенко // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 34. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_34_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського