Наукова періодика України | Педагогічний альманах | ||
Кузьома Т. Б. Реалізація принципу науковості в навчально-пізнавальній діяльності студентів / Т. Б. Кузьома // Педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 16. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2012_16_26 Визначено генезу ідей науковості навчання в історії вітчизняної педагогічної думки, розкрито сутність терміна "принцип науковості", охарактеризовано вимоги принципу науковості щодо організації навчально-пізнавальної та наукової діяльності студентів та висвітлено шляхи його реалізації. Розкрито суспільно-історичні, соціально-економічні, організаційно-педагогічні передумови становлення проблеми науковості у ВНЗ України даного періоду. Обгрунтовано етапи розвитку принципу науковості наприкінці ХIX - на початку XX ст. в Україні (1870-ті рр. - 1883 р. - етап розвитку ідей науковості за умов реформування системи вищої освіти,1884 - 1904 рр. - етап формування теоретичної бази проблеми реалізації принципу науковості навчання; 1905 - 1917 рр. - етап активного застосування принципу науковості в процесі навчання студентів у ВНЗ України. Визначено перспективи творчого використання педагогічно цінних ідей, знахідок набутого прогресивного досвіду реалізацїї принципу науковості у ВНЗ України даного періоду за сучасних умов. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кузьома Т. Б. Реалізація принципу науковості в навчально-пізнавальній діяльності студентів / Т. Б. Кузьома // Педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 16. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2012_16_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |