Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Pozdnyakova O. Problem of Formation of Pedagogical Modeling as a Professional Portrait of the Educational System of Educational Rehabilitation Agencies / O. Pozdnyakova // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_7 Розкрито проблему функціонування сучасної виховної системи освітньо-реабілітаційних закладів в умовах динамічних змін освітньої сфери. Здійснено теоретичний аналіз базових понять, що показав неоднозначність деяких положень методології моделювання освітніх систем, зокрема виховних. Окреслено методологічні засади процесу моделювання виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. Проведено обгрунтування понять "моделювання" та "педагогічне моделювання". Пояснено різницю між ними. Зібрано наукові дослідження та праці визначих педагогів у цій сфері. Запропоновано системний підхід, що дасть змогу розглядати модельований педагогічний об'єкт як певну цілісність, яка постає складною та багатоаспектною педагогічною системою. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Pozdnyakova O. Problem of Formation of Pedagogical Modeling as a Professional Portrait of the Educational System of Educational Rehabilitation Agencies / O. Pozdnyakova // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |