Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Казачінер О. Створення вчителем інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови / О. Казачінер // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_5 Проаналізовано суть і зміст поняття інклюзивного освітнього середовища як сукупності умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей. Обгрунтовано, що інклюзивне освітнє середовище має створюватися не лише в закладі освіти, а й учителями на конкретних уроках, зокрема на уроках іноземної мови. Визначено, що забезпечення створення інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови має передбачати наявність низки спеціальних професійних умінь учителя. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Казачінер О. Створення вчителем інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови / О. Казачінер // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |