Наукова періодика України Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи


Казачінер О. 
Створення вчителем інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови / О. Казачінер // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_5
Проаналізовано суть і зміст поняття інклюзивного освітнього середовища як сукупності умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей. Обгрунтовано, що інклюзивне освітнє середовище має створюватися не лише в закладі освіти, а й учителями на конкретних уроках, зокрема на уроках іноземної мови. Визначено, що забезпечення створення інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови має передбачати наявність низки спеціальних професійних умінь учителя.
  Повний текст PDF - 311.4 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Казачінер О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Казачінер О. Створення вчителем інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови / О. Казачінер // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Казачінер Олена Семенівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського