Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Чудакова В. Діагностика та корекція "компетентності інноваційності" – показника конкурентоздатності особистості в умовах інноваційної діяльності / В. Чудакова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 114-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_18 Представлено методи діагностики та корекції "компетентності інноваційності", одного з показників конкурентоспроможності особистості. Вони є складовими комплексної системи науково-методичного забезпечення "формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до інноваційної діяльності". Описано покроковий алгоритм проведення дослідження рівня і тенденції "інноваційності". Наведено приклади оформлення експериментальної документації. Представлено авторську експрес-діагностику інтегрального показника "інноваційність". Представлено освітні модулі корекційно-розвивальних програм спеціальної психологічної підготовки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чудакова В. Діагностика та корекція "компетентності інноваційності" – показника конкурентоздатності особистості в умовах інноваційної діяльності / В. Чудакова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 114-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |