Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Ліпін М. Розум виховання і виховання розуму / М. Ліпін, М. Орлов // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_13 Сутність освіти полягає в розвитку людської суб'єктності, людини в людині. Вона вводить людську душу у величний та ієрархічний космос культурного канону. Без усвідомлення логіки розвитку людської суб'єктності, без роботи мислення ввести індивіда в культуру неможливо. Поза цією логікою людину приводять до наперед заданого масштабу, її знову і знову змушують брати участь у масштабних експериментах щодо виготовлення "нової людини". Освіта в усі часи активно брала участь у процесі формування зазначеної ієрархії, проте є два різних способи формування людського світогляду. У межах першого світогляд формується завдяки спеціалізованій діяльності виховання, а в межах другого - через становлення такої універсальної здібності, як мислення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ліпін М. Розум виховання і виховання розуму / М. Ліпін, М. Орлов // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |