Наукова періодика України Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи


Ліпін М. 
Розум виховання і виховання розуму / М. Ліпін, М. Орлов // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_13
Сутність освіти полягає в розвитку людської суб'єктності, людини в людині. Вона вводить людську душу у величний та ієрархічний космос культурного канону. Без усвідомлення логіки розвитку людської суб'єктності, без роботи мислення ввести індивіда в культуру неможливо. Поза цією логікою людину приводять до наперед заданого масштабу, її знову і знову змушують брати участь у масштабних експериментах щодо виготовлення "нової людини". Освіта в усі часи активно брала участь у процесі формування зазначеної ієрархії, проте є два різних способи формування людського світогляду. У межах першого світогляд формується завдяки спеціалізованій діяльності виховання, а в межах другого - через становлення такої універсальної здібності, як мислення.
  Повний текст PDF - 318.684 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ліпін М.
  • Орлов М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ліпін М. Розум виховання і виховання розуму / М. Ліпін, М. Орлов // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ліпін Микола Вікторович (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського