Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Меркулова С. Модель "Взаємодія між учасниками процесу педагогічної орієнтації на засадах сучасних комунікаційних технологій" / С. Меркулова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_10 Розглянуто теоретичну та практичну мету створення моделі взаємодії між учасниками процесу педагогічної орієнтації учнів старших класів із застосуванням найсучасніших комунікаційних технологій. Здійснено аналіз цільової аудиторії, яка підпадає під визначення "нове покоління Z", тобто покоління, яке народилося в суспільстві, де стрімко розвиваються цифрові та комунікаційні технології, що викликало необхідність використовувати бізнесові та маркетингові технології, не притаманні педагогічній комунікації. Модель взаємодії учасників процесу педагогічної орієнтації відображає вплив учасників один на одного через використання різних комунікаційних технологій і розкриває основні задачі процесу педагогічної орієнтації старшокласників на педагогічну професію. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Меркулова С. Модель "Взаємодія між учасниками процесу педагогічної орієнтації на засадах сучасних комунікаційних технологій" / С. Меркулова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |