Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Чудакова В. Порівняльний аналіз результатів дослідження організаційно-інноваційного середовища – компонента сформованості інноваційності ключової компетентності конкурентоспроможності особистості / В. Чудакова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 134-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_20 Представлено порівняльний аналіз результатів дослідження "організаційно-інноваційного середовища організації", компонента технології формування психологічної готовності до інноваційної діяльності - умови конкурентоспроможності особистості. Предмет обговорення є динаміка порівняльного аналізу діагностичних зрізів, в експериментальній і контрольній групах, за результатами констатуючого та формуючого етапів експерименту під час дослідженні "організаційно-інноваційного середовища". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чудакова В. Порівняльний аналіз результатів дослідження організаційно-інноваційного середовища – компонента сформованості інноваційності ключової компетентності конкурентоспроможності особистості / В. Чудакова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 134-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |