Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Доротюк В. Природа компетентності та створення розвивального середовища: важливі аспекти у виборі професії / В. Доротюк // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_13 Обгрунтовано поняття компетентності в працях Дж. Равена та поставлені ним задачі для освіти: навчити учителя по-новому побачити можливості кожної дитини, використовуючи нові підходи до навчання. Метою освіти виставити розвиток особистості учня. Методи навчання та формування компетентностей учня мають відповідати його схильностям та інтересам, необхідно тісне співробітництво з сім'ями учнів. Головну роль у формуванні компетентностей відведено розвивальному середовищу. Розглянуто результати наукового експерименту в школах України, у результаті якого отримано відомості про наявність умов для розвитку особистості учня в навчальному закладі та в сім'ї. Запропоновано ознайомитися з аналізом факторів, які перешкоджають створенню розвивального середовища. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Доротюк В. Природа компетентності та створення розвивального середовища: важливі аспекти у виборі професії / В. Доротюк // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |