Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Тименко В. Етнометодологічні засади діагностики практичного інтелекту учнівської молоді / В. Тименко, В. Бовсунівський // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_12 Розглянуто проблему знеособлення навчальної дисципліни "Методологія наукових досліджень" у закладах вищої освіти. Вказано на відсутність наукових методів самопізнання учнівською молоддю власного єства. Обгрунтовано необхідність використання надбань українського і закордонного наукознавств. Запропоновано включити у професійну підготовку студентів закладів вищої освіти навчальну дисципліну "Етнометодологія". Подано низку понять з історичної етнології. Сформульовано визначення предмета наукового дослідження етнометодології - системи методів, що спрямовані на розвиток практичного мислення учнівської молоді, розв'язання сучасних проблем буденної життєдіяльності студентської молоді, на реалізацію їх обдарованості практичним інтелектом. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тименко В. Етнометодологічні засади діагностики практичного інтелекту учнівської молоді / В. Тименко, В. Бовсунівський // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |