Наукова періодика України | Організаційна психологія. Економічна психологія | ||
Горбанюк О. C. Методичне забезпечення оцінювання багатовимірного впливу іміджу брендів виробів та послуг на власний образ споживача / О. C. Горбанюк, О. C. Куц // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2016. - № 2-3. - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ophep_2016_2-3_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбанюк О. C. Методичне забезпечення оцінювання багатовимірного впливу іміджу брендів виробів та послуг на власний образ споживача / О. C. Горбанюк, О. C. Куц // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2016. - № 2-3. - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ophep_2016_2-3_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |