Наукова періодика України Організаційна психологія. Економічна психологія


Горбанюк О. C. 
Методичне забезпечення оцінювання багатовимірного впливу іміджу брендів виробів та послуг на власний образ споживача / О. C. Горбанюк, О. C. Куц // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2016. - № 2-3. - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ophep_2016_2-3_7
  Повний текст PDF - 822.899 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горбанюк О.
  • Куц О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горбанюк О. C. Методичне забезпечення оцінювання багатовимірного впливу іміджу брендів виробів та послуг на власний образ споживача / О. C. Горбанюк, О. C. Куц // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2016. - № 2-3. - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ophep_2016_2-3_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського