Наукова періодика України | Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови | ||
Грибань Г. В. Методика діагностики стану сформованості знань про дієслово в учнів 2-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 6. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_6_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грибань Г. В. Методика діагностики стану сформованості знань про дієслово в учнів 2-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 6. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_6_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |