Наукова періодика України Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови


Шапочка К. 
Дидактичні умови формування комунікативних умінь та навичок у молодших школярів із ЗПР у процесі вивчення англійської мови / К. Шапочка // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2011. - Вип. 2. - С. 176-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2011_2_22
  Повний текст PDF - 440.801 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шапочка К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шапочка К. Дидактичні умови формування комунікативних умінь та навичок у молодших школярів із ЗПР у процесі вивчення англійської мови / К. Шапочка // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2011. - Вип. 2. - С. 176-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2011_2_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шапочка Катерина Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського