Наукова періодика України | Одеський лінгвістичний вісник | ||
Горбач О. В. Атрибутивні неологізми-композити лексики маркетингу (на матеріалі сучасної німецької мови) / О. В. Горбач // Одеський лінгвістичний вісник. - 2017. - Вип. 9(1). - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olinv_2017_9%281%29__10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбач О. В. Атрибутивні неологізми-композити лексики маркетингу (на матеріалі сучасної німецької мови) / О. В. Горбач // Одеський лінгвістичний вісник. - 2017. - Вип. 9(1). - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olinv_2017_9(1)__10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |