Ковалевська А. В. 
Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів / А. В. Ковалевська // Одеський лінгвістичний вісник. - 2014. - Вип. 3. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olinv_2014_3_16
Висвітлено комплексну природу та механізми феномену впливу, акцентовано на домінантній ролі його мовних складників. Розглянуто масив мовних сугестогенів в україномовних політичних рекламних слоганах на лексико-семантичному та почасти граматичному рівнях. Запропоновано метамодель лінгвістичної сугестивності політичного рекламного слогану, яка є специфічним апаратом, призначеним для роботи безпосередньо зі слоганами політичної реклами, оскільки враховує саме їх семантичну специфіку й особливості побудови. Емпірично доведено релевантність і дієвість запропонованої метамоделі.
  Повний текст PDF - 222.801 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковалевська А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковалевська А. В. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів / А. В. Ковалевська // Одеський лінгвістичний вісник. - 2014. - Вип. 3. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olinv_2014_3_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковалевська Анастасія Володимирівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського