Ковалевська А. В.
Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів / А. В. Ковалевська // Одеський лінгвістичний вісник. - 2014. - Вип. 3. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olinv_2014_3_16
Висвітлено комплексну природу та механізми феномену впливу, акцентовано на домінантній ролі його мовних складників. Розглянуто масив мовних сугестогенів в україномовних політичних рекламних слоганах на лексико-семантичному та почасти граматичному рівнях. Запропоновано метамодель лінгвістичної сугестивності політичного рекламного слогану, яка є специфічним апаратом, призначеним для роботи безпосередньо зі слоганами політичної реклами, оскільки враховує саме їх семантичну специфіку й особливості побудови. Емпірично доведено релевантність і дієвість запропонованої метамоделі.
Цитованість авторів публікації:Ковалевська А.
Бібліографічний опис для цитування:
Ковалевська А. В. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів / А. В. Ковалевська // Одеський лінгвістичний вісник. - 2014. - Вип. 3. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olinv_2014_3_16.
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)Ковалевська Анастасія Володимирівна (філологічні науки)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити
"Анкету науковця"
|