Наукова періодика України | Освітні обрії | ||
Сабадуха В. Концепція чотирьох рівнів розвитку діяльнісної здібності індивіда як філософсько-методологічна основа реформування школи й суспільного буття / В. Сабадуха // Обрії. - 2015. - № 2. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сабадуха В. Концепція чотирьох рівнів розвитку діяльнісної здібності індивіда як філософсько-методологічна основа реформування школи й суспільного буття / В. Сабадуха // Обрії. - 2015. - № 2. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |