Наукова періодика України Освітні обрії


Борин Г. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку / Г. Борин // Обрії. - 2015. - № 1. - С. 9–12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_1_6
Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку, а саме: формування позитивної мотивації щодо актуальних проблем сім'ї, забезпечення підготовки до самоаналізу особистісно-професійних якостей, професійну спрямованість змісту навчальних дисциплін з урахуванням особливостей роботи з батьками дітей даного віку, формування вмінь моделювання майбутньої професійної діяльності. Визначено критерії (мотиваційний, рефлексивний, пізнавально-когнітивний, конативний), показники та рівні виявлення готовності майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку за сучасних умов. Розкрито суть понять "готовність до роботи з батьками дітей раннього віку", "просвітницько-консультативна діяльність", виявлено її особливості. Розроблено й обгрунтовано модель підготовки майбутніх вихователів до зазначеної роботи.Обгрунтовано необхідність забезпечення в навчально-виховному процесі ВНЗ сукупності організаційно-педагогічних умов, які б сприяли успішному формуванню готовності майбутніх вихователів до керівництва художньою працею дітей дошкільного віку шляхом засвоєння змісту нормативних навчальних дисциплін. Визначено особливості педагогічної практики студентів в середній та старшій групах дошкільних навчальних закладів, яка повинна бути орієнтованою на розвиток умінь та навичок творчої роботи. Підкреслено, що проблема розвитку творчого потенціалу особистості студента в процесі підготовки майбутнього вихователя потребує подальшого вирішення.Обоснована необходимость обеспечения в учебно-воспитательном процессе ВУЗ совокупности организационно-педагогических условий, которые благоприятствовали бы успешному формированию готовности будущих воспитателей к руководству художественной работой детей дошкольного возраста путем усвоения содержания нормативных учебных дисциплин. Определены особенности педагогической практики студентов в средней и старшей группах дошкольных учебных заведений, которая должна быть ориентирована на развитие умений и навыков творческой работы. Подчеркнуто, что проблема развития творческого потенциала личности студента в процессе подготовки будущего воспитателя требует дальнейшего решения.The necessity of security in the educational process of higher education institution set of organizational and pedagogical conditions that are conducive to the successful completion of the readiness of teachers to guide the future work of art by preschool children learning the content of normative disciplines. The features of teaching practice for students in middle and older groups of preschool education, which should be aimed at developing the skills of creative work. Stressed that the issue of creative potential of the individual student in the preparation of future teacher needs further solutions.
  Повний текст PDF - 229.022 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Борин Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Борин Г. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку / Г. Борин // Обрії. - 2015. - № 1. - С. 9–12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Борин Галина Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського