Наукова періодика України Освітні обрії


Okunloye R. W. 
Teachers' Awareness of and Preparedness to Implement Inclusive Classroom Situations Principles in Inclusive Basic Schools in Winneba, Ghana / R. W. Okunloye // Обрії. - 2015. - № 1. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_1_18
  Повний текст PDF - 226.34 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Okunloye R.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Okunloye R. W. Teachers' Awareness of and Preparedness to Implement Inclusive Classroom Situations Principles in Inclusive Basic Schools in Winneba, Ghana / R. W. Okunloye // Обрії. - 2015. - № 1. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_1_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського