Наукова періодика України | Освітні обрії | ||
Okunloye R. W. Teachers' Awareness of and Preparedness to Implement Inclusive Classroom Situations Principles in Inclusive Basic Schools in Winneba, Ghana / R. W. Okunloye // Обрії. - 2015. - № 1. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_1_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Okunloye R. W. Teachers' Awareness of and Preparedness to Implement Inclusive Classroom Situations Principles in Inclusive Basic Schools in Winneba, Ghana / R. W. Okunloye // Обрії. - 2015. - № 1. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_1_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |