Наукова періодика України | Освітні обрії | ||
Прокопів Л. Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть) / Л. Прокопів // Обрії. - 2015. - № 1. - С. 37–40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_1_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прокопів Л. Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть) / Л. Прокопів // Обрії. - 2015. - № 1. - С. 37–40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |