Наукова періодика України | Образ | ||
Яненко Я. Соціальна реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві / Я. Яненко // Образ. - 2017. - Вип. 4. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2017_4_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яненко Я. Соціальна реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві / Я. Яненко // Образ. - 2017. - Вип. 4. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2017_4_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |